Шангај – Представници 22 српске компаније које представљају своје производе на Међународном сајму увоза у Шангају који ће трајати до 10. новембра, кажу да у тој манифестацији виде прилику за повећање препознатљивости и ширење пословања на кинеском тржишту.
Генерални директор прехрамбене индустрије „Будимка“ и ITN погона Александар Марковић рекао је за Танјуг да прва компанија са кинеским партнерима послује две године, а друга компаније више од пет година.
Додао је да је Споразум о слободној трговини између две земље значајно олакшао увоз, као и да је замрзнута малина један од најтраженијих производа из Србије.
„Већ испоручујемо значајну количину овог воћа у индустријску прераду за воћне јогурте и друге производе. Активно радимо на едукацији потрошача о џемовима и њиховом квалитету. Овде су веома важна хотелска паковања и видимо да већ постоје зантересовани дистрибутери за тај сегмент“, рекао је Марковић.
Он је навео да компаније које представља могу, и по квалитету, и по количини производа да задовоље кинеско тржиште.
ИЗВОР И ФОТО: Танјуг