Фабрика Будимка ради на оснаживању свог бренда како на домаћем тако и на иностраном тржишту. Маркетиншке агенције ангажоване су тренутно на промени изледа паковања, па ће се од друге половине новембра производи Будимке појавити на тржишту у новој амбалажи. Пожешка фабрика тренутно под својим именом производи џемове, мармеладе и пекмезе, док за друге робне марке на тржиште избацује још производа у оквиру слатког програма као и комплетан кисели програм. Према речима Марине Буквић, директора операција у Будимци, ускоро ће купцима бити понуђен и кисели програм под бредном пожешке фабрике. Производња воћних некатара тренутно није активна јер се чека нова амбалажа.
У пожешкој фабрици тренутно је запослено преко 100 радника, а места има за нова запошљавања. Поред радника у производњи потребан је и високо стручни кадар, каже госпођа Буквић.
У Будимци је у току завршна фаза откупа шљиве. До сада је набављено близу 1000 тона, а комплетна количина ће бити прерађена у пекмез и намењена је иностраном тржишту. Следи откуп цвекле и јабуке.
1 коментар. Leave new
Nema Budimkinih proizvoda na tržištu