Чајетина – Најпосећенији спелеолошки објекат Србије, Стопића пећина је важан део понуде “златне планине“, свима атрактивна и доступна, посети је сваке године преко 100.000 људи.
– Сада се у овај природни бисер улажу значајна средства како би још атрактивнији, са савременом техником и новим инсталацијама, примао посетиоце. Министарство за туризам и омладину издвојило је у ту сврху 30 милиона динара, док су општина Чајетина и Туристичка организација Златибор на то додале 12 милиона. Радови се изводе, обављаће се у неколико фаза – истиче директор Туристичке организације Златибор Владимир Живановић.
Сва та улагања ће подићи квалитет овог туристичког производа. Нова дигитална расвета ће побољшати доживљај Стопића пећине, а модерно амбијентално озвучење њене аудио могућности. Прилаз и улаз у пећину покриће се видео надзором, дигитализовати продаја карата, оживеће систем мултимедијалних киоска и табли. Додатно ће се уредити и пешачке стазе.
Све ће то Стопића пећини, већ сада уређенијој од других спелеолошких објеката, дати ново лице и додатну атрактивност за посете. Њеним управљањем посвећено се бави Туристичка организација Златибор, која стално улаже у развој нових садржаја. Током ове године Туристичка организација Златибор уредила је простор на паркингу Стопића пећине поставивши десетак тезги на којима житељи околних села нуде посетиоцима своје домаће производе.